joi, 9 decembrie 2010

Bolnavioara

Tocmai am scapat de una urata de tot. Luni dimineata, de Mos Nicolae, Eliza a inceput sa faca scaune moi cu mucus si sange. Noaptea facuse si un pic de febra, 37,8, m-am trezit cand m-a atins cu manutele pe fata si ii ardeau. I-am dat panadol si s-a linistit, a adormit la loc. Inainte sa plec eu la serviciu, s-a trezit si era cam maraita, a zis ca vrea olita. Eu am plecat si am lasat-o cu tati, cu gandul ca e doar somnoroasa. Nici nu am ajuns la serviciu si ma suna tati sa-mi spuna ca a facut kk moale, apos, cu mucus si striuri de sange. Era primul. i-am zis sa-i dea un Biotics si sa-i faca ceai de menta si sa o roage pe maica-sa sa-i pregateasca o supa de morcovi cu orez. Dupa ce am ajuns la serviciu, au urmat inca vreo 2 telefoane, ce anuntau in total 3 scaune urate si o voma in jet. In momentul acela mi-am pregatit lucrurile si am cerut voie sa plec acasa.

Cand am deschis usa, am si auzit-o pe Lizuca: "-Cine vine? Mami vine... Mamiii, baut ceiuc ghidilit a butica! Da!" si da din cap asa convingatoare. Am luat-o in brate si am pupat-o, s-a bucurat asa de mult ca ma vede. I se schimbase total starea, era vioaie si vesela.

Cand ne-am dus la urgenta, dr. ii palpa burtica si ea statea foarte cuminte. Mi-a zis sa o tin de manute si asa s-a linistit. La un moment dat, in timp ce era cu termometrul in fundulet, mi-a zis ca o pisca ochii si guritza (din cauza febrei, m-am gandit eu). I-am zis hai sa te pup si i-am pupat pe rand ochisorii si guritza. A rasuflat asa de usurata dupa ce am pupat-o, de zici ca i-am dat cel mai tare calmant. A ras si asistenta de ea cat de draguta a fost, a zis sa-i spunem si ei secretul leacului, sa-l mai dea si la altii.
Dupa ce au vrut sa o interneze si noi am refuzat, am fost sa o mai vada si alti medici iar ea a fost la fel de cooperanta. In timp ce asteptam sa ne vina randul la unul din medici, unde era si f aglomerat, a zis la un moment dat "mami, bultica meaa! fac caca!" Am fugit cu ea la toaleta, unde am imbracat capacul in hartie igienica si am pus-o sa faca. Cand ne-am intors in sala de asteptare, Eliza il striga pe tati si zice in gura mare si tare mandra de ea: "tatiii, facut caca multa! da!" Ne-a pufnit rasul pe amandoi.
Am avut de tras cu regimul alimentar si cu administrarea medicamentelor dar acum e bine. Am avut noroc ca am primit jucarii noi de la Mos Nicolae si a fost mai usor de distras/amenintat/ negociat/ pacalit. Oricum, mai bine decat in spital, cu perfuzii si fara mami si tati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu