vineri, 26 februarie 2010

Cum adoarme Lizuca

Cum a inceput sa dea semne de oboseala, asta fiind pe la 21,30, am fugit cu ea la pat. Si credeti ca a adormit? va spun eu, nu! Dupa ce a golit primul san si a cerut "alta", cum face de obicei de vreo luna, l-a golit si pe al doilea si s-a ridicat in fund zicand "ma-ma". Cand ii aud vocea aia dulce si intonatia, ma topesc. Apoi isi scoate piciorusele de sub plapuma si mi le intinde cate unul sa i le pup. In acelasi timp tzoncane din buze, ca sa stiu ce am de facut :) Ei, cand ii simt talpitele ale fine si mici, mor, i le pup dar apoi imi vine sa i le musc de drag (de fapt i le mai musc din cand in cand)

Tot asa am tinut-o vreo ora, jucat si supt pana m-am plictisit si am dus-o din nou in sufragerie. Era bine-dispusa de parca atunci s-a trezit. S-a jucat fotbal cu "Aii", apoi mi-a adus ursul in spatele laptopului si mi-a zis "bau". Asta este printre jocurile preferate, eu trebuie sa ascund ursul si sa-l itesc de dupa laptop si zic "bau" iar ea rade si se fataie de numa'. Zilele trecute de la atata fataiala a dat cu barbia de masa. Si a plans, bineinteles. Dar dupa o tura de dat "nana" mesei si apoi pupat barbita de catre mama, a trecut.

In fine, pe la 23,30, a venit la mine frecandu-se de zor la ochi si zicand "hopa", adica sa o iau in brate. Am dus-o la pat si in 5 minute a adormit!! Mai vreau asa somn rapid dar mai devreme daca se poate, te rog, Lizuca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu