vineri, 26 februarie 2010

O sa avem un nepotel!!

Azi ma gandeam cu nerabdare ca e ziua in care fratele si cumnata mea vor merge la 3D sa afle sexul bebelusului lor. Apoi am uitat. La 11:42 pm imi suna telefonul. In prima faza m-am panicat, nu stiam cine ma putea suna pe mobil la ora asta dar cand m-am uitat la ecranul telefonului si am vazut apel privat, mi-am amintit instantaneu de ei si am raspuns la telefon zicand direct "ce e? ce e?" Fratiorul a inceput sa rada si dupa cateva cuvinte imi spune ca vor avea un baietel! Super, felicitari! Deci am avut dreptate, le zisesem la un moment dat ca eu cand ma gandesc la copilul lor, mi se pare ca e baiat, desi poate imi doresc mai mult fetita, ca sa fie prietena cu Lizuca. Ei, e foarte bine si asa! Ideea e ca sunt foarte fericita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu