luni, 22 februarie 2010

Vineri, 19 februarie- prima conversatie la telefon

Azi am purtat prima conversatie inteligibila la telefon! Mami l-a sunat pe tati si eu, ca de obicei, i-am smuls telefonul din mana inainte sa apuce sa zica ceva. I-am facut o surpriza lui tati si i-am zis foarte hotarata "alo"

Apoi tati m-a intrebat : "Cine esti tu? Cum te cheama?"

Eu i-am raspuns: "iii!" si mi-am pus repede aratatorul pe gat, ca sa-i si arat cine e "iii"

"Si cati ani ai?"

"U-nu!" aratatorul meu s-a ridicat iarasi tantos.

"Si a cui e tzitzi?"

"Ti-tiiii! " i-am aratat ca e a mea, bineinteles, ca sa-si ia gandul, proptindu-mi din nou degetelul in gat (in tot acest timp, mama radea si se bucura de parca n-a mai vazut oameni vorbind la telefon. Doamne, mamele astea!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu