duminică, 28 februarie 2010

La biserica

Azi m-au dus la biserica, unde, cu atatia oameni si copii in jur, mi-e cam greu sa stau cuminte. Nu prea inteleg de ce stau toti asa de linistiti - dar sunt adulti, deci e mai greu de inteles comportamentul lor :) Mama ma tinea in brate dar nu vorbea cu mine si nici nu ne jucam asa ca i-am cerut sa ma lase jos. M-am asezat chiar in mijlocul culoarului, mama ma tot tragea pe margine dar eu voiam sa stau in mijloc, sa fiu in centrul atentiei. Am inceput sa le zic tuturor cine sunt si cum ma cheama "iii", "iii" le aratam cu degetelul ca sunt eu. Tot ce am obtinut au fost cateva zambete! Atunci m-am cam enervat si am inceput sa vorbesc tare pana m-a luat tati si m-a scos afara.
La final am primit o lumanare, pe care mi-o tot bagam in ureche (era distractiva senzatia) si apoi m-a laudat mama, cica am fost cuminte la Impartasanie, pentru ca am tinut singura lumanarea aprinsa si am deschis gura sa primesc lingurita cu paine si vin de la preot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu