luni, 5 iulie 2010

Cu Eliza la restaurant

Am fost azi sa mancam ceva in oras, cu Eliza dupa noi, ca intotdeauna. 

A inceput iar sa-si puna mainile pe jos si mie mi se ridica parul in cap cand o vad, pentru ca stiu ca la un moment dat mainile ajung si in gurita iar de cand a avut faringita si afte, viral totul, ma stresez si mai mult. Ea stie ca nu are voie si cand ma vede incruntata, inainte sa apuc sa zic ceva, deja se ridica si ia mainile de pe jos. Apoi incepe sa-mi testeze limitele, sa vada daca nu s-au schimbat regulile intre timp. Si pune aratatorul pe masa, apoi pe scaun, apoi pe pahar, pe solnita, uitandu-se de fiecare data smechereste la mine, sa vada unde are voie si unde nu. Daca vede ca la celelalte locuri nu obiectez, merge si pune iar mana pe jos, doar ca sa vada cum reactionez. Cum in continuare nu-i dau voie, renunta in final. Si destul de usor in ultimul timp, mai demult se lasa si cu tipete si dat din picioare cand o ridicam.

Apoi, stand la masa, s-a gandit ca mancarea mea nu e destul de condimentata si a inceput sa-mi puna sare si piper in farfurie, intr-un moment de neatentie :) Daca i-am zis ca nu am nevoie de nimic, si-a zis ca sigur Schweppes-ul meu are nevoie de sare si mi-a turnat sare in pahar. E si foarte rapida, nici nu apuci, de multe ori, sa realizezi ce vrea sa faca, si ea a facut deja.

Si daca nu mi-a placut bautura cu sare, s-a gandit ca o sa-mi placa sa-mi toarne ultimele picaturi de suc din sticla, pe brat! Uff, tare neastamparata mai e! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu