vineri, 2 iulie 2010

Pasiuni

Elizei ii place sa se dea cu crema. Orice fel de tub vede, cu orice fel de crema, lotiune, gel, ea il vrea si se chinuie apoi sa-l deschida. Daca nu reuseste, mi-l intinde mie si are un gest tare dragalas: se prinde cu una din manute de aratatorul celeilalte manute si trage de el, scotand si un sunet prin care imi transmite ca vrea sa i-l deschid si ca se deschide greu! :) Am tot zis ca o filmez dar inca n-am reusit. Ideea e ca, odata desfacut tubul/ cutia, incepe sa se cremuiasca pe fata, maini, picioruse, pe unde apuca. 

Totul a inceput, banuiesc eu, cand o tot dadeam eu cu crema de arnica pe cucuiele ce si le mai facea ocazional in frunte. Si acum cand vrea sa se dea cu crema imi spune "buba" si imi arata fruntea :))

De Sf. Petru si Pavel am fost la biserica si preotul a miruit oamenii. Cand a miruit-o si pe ea, a fost foarte incantata si si-a dus degetul la frunte, zicand "buba!" :)

2 comentarii:

  1. criminala! m-a facut sa rad bine de tot :).

    RăspundețiȘtergere
  2. da, si eu m-am distrat! sa o fi vazut si cum ma tragea de mana sa merg cu ea spre altar :) O fi vazut ca acolo a disparut preotul si voia sa vada si ea ce face "nenea" acolo!

    RăspundețiȘtergere