vineri, 2 iulie 2010

de la 21 la 22 de luni

Zice tot mai multe cuvinte:


-a vazut o rosie pe blatul din bucatarie si i-a fost pofta, asa ca mi-a cerut "osie, mami!" (cu s de la sanie);


-reuseste in sfarsit sa deschida "usa" (pronuntat tot cu s de la sanie) de la sufragerie apoi merge la dormitor si bate in geam, sa-i deschida tati care se refugiaza acolo sa se uite in liniste la Lost; dar Eliza nu-l lasa :))


-azi, in 2 iulie, a zis "pucu", cand voia sa primeasca unul din papucii la care nu ajungea.


-pe 13 iulie a pronuntat pronumele posesive: mea si meu, referindu-se la titi; :) daca o intrebi a cui e tati, mami, Alin, buni, la oricare raspunde "a mieu" :)


-le spune prietenilor ei pe nume: Timi, Da-iu= Darius, Ca-la=Carla, Adan=Andrei;

-Zice foarte corect tanti si nene si ii identifica;

-la buni rar ii mai zice "muni", a inceput sa-i spuna buni;

-Zice "acoio" la "acolo"

-Adinei ii spune foarte corect A-di-na, si ii place mult sa se auda si cum suna, pentru ca repeta destul de des numele;

-la capac ii spune "pacu", de la "capacu' "

-numara "unu, doi" singura cand coboara scarile;

-"punu" = sapunu' si "pala"= spala;

Mi-e drag de ea de nu mai pot cand o aud cum se straduieste sa vorbeasca si cum stalceste cuvintele. Si cum e si putin sasaita, mi se pare tare dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu