duminică, 11 iulie 2010

Distractie!

Am iesit aseara cu prietenii sa-l sarbatorim pe tati, ca a fost ziua lui. Si acolo, distractie maxima pentru bebeluca! De fiecare data se distreaza cand iesim in oras dar aseara parca a fost mai ceva ca oricand. In primul rand a alergat si a topait cu prietena ei Timi pana nu mai puteau. Si s-au pupat, s-au iubit si s-au strans in brate cum nu au facut niciodata pana acum! Eliza continua sa o strige si cand am ajuns acasa. Au fost de acord chiar sa-si imparta jucariile, adica mai degraba sa faca schimb... Am observat ca Eliza se indeamna bine la masa cand sunt mai multi la masa, in special daca mai e si vreun copil. Timi bea frumos cu paiul un fresh de portocale! Bineinteles, Eliza a poftit si ea. Am facut rost de inca un pai si am lasat-o si pe ea sa bea din acelasi pahar cu Timi. Nu mai era mult suc, asa ca s-a terminat repede. Am mai comandat unul si am fost socata sa vad ca Eliza a baut aproape tot paharul de suc, singura (Timi nu a mai vrut, ii era de ajuns cat bause din al ei) si inca repede. Acasa ii storc doar o portocala si abia il bea pe parcursul zilei din canuta ei cu pai. Apoi a papat si o bucatica acceptabila de peste plus cativa cartofi, in conditiile in care si in timpul zilei a mancat bine.

Apoi s-a plimbat aproape cu fiecare din toti cei prezenti la masa, fara nazuri si rusinari. Pleca pur si simplu fara sa o mai intereseze de mami si de tati. Ba chiar a plecat cu o prietena pe care nu o mai vazuse de mult pana in Piata Mare, unde era concert Hara. Acolo s-a distrat de numa', chiar ma intreabam cum de numai vine inapoi! Ea dansa la concert! La mama era neinteresant la momentul acela. Si ce credeti, Eliza a invatat sa dea din cap ca o rockerita :)) M-am distrat sa mor cand a venit prietena mea cu ea inapoi si i-a zis sa-mi arate cum danseaza ea rock. A inceput sa dea din cap de sus in jos, ritmat cumva.

Cand a aparut mama Carlei, alta fetita, prietena de-a Elizei :), s-a uitat la ea si zis: "Ca-la?!" intrebatoare. Chestia e ca pana acum o saptamana nu zicea pe nume copiilor ce care ii cunoaste decat lui Andrei, baiatul nasilor, ii zicea : "Adan" Si de duminica de cand am fost in Muzeul Satului la Ziua Sugarului cu Timi a inceput sa-i spuna pe nume : "Timi", seara, tot duminica trecuta, ne-am intalnit cu Darius si lui a inceput sa-i spuna "Da-iu" si in timpul saptamanii ne-am vazut cu Carla, careia a inceput sa-i spuna "Ca-la"! M-a surpins ca a vazut-o pe mama Carlei fara Carla si a recunoscut-o, a asociat-o cu fetita si a intrebat-o de ea. Manca-o-ar mama de isteata! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu