miercuri, 7 aprilie 2010

cum adorm eu bebeluca

In ultimele nopti Eliza a adormit in modul urmator: suge dintr-un san apoi cere "alta", adica sanul nr 2, apoi imi intoarce fundul si se cuibareste in bratele mele, in timp ce eu ii miros parul si ceafa :) Mai demult avea momente cand revenea la titi si abia apoi adormea. Dar m-am hotarat ca e timpul sa nu mai adoarma la titi deloc, ci dupa ce si-a facut plinul de laptic sa nu o mai lasa sa suga si sa ii distrag atentia astfel incat sa adoarma singura. Si mi-a reusit! Insa trebuia sa gasesc o modalitate de distragere a atentiei, asa ca am inceput sa-i spun ca trebuie sa doarma, pt ca e noapte, e tarziu, trebuie sa se odihneasca si oricum, toti copiii fac nani. Si cateii. Si pisicile.
Ei bine, atat de mult i-a placut chestia asta, ca in fiecare seara trebuie sa-i spun acelasi lucru: acum e noapte si facem nani... cand am terminat de zis nani, ea imi spune:"piii?" si eu ii raspund "da, si copiii fac nani"
Ea: hau-hau... naaanii (si are o voce asa dulce si cantata, parca ar fredona cantecul de leagan)
Eu: si catelul face nani
Ea: miau
Eu: si pisica face nani
Ea: bebeee (a invatat de curand sa zica bebe, pana acum zicea me sau meme)
Eu: si bebe face nani
Ea: naaaaniii
Apoi, daca nu mai zic nimic, imi cere "alta", adica sa-i zic cine mai face nani si eu continuu cu toate animalele; daca nu adoarme intre timp, imi cere sa o luam de la capat: piii, hau-hau, miau, bum-bum, naaaaniii etc. E dulce foc.
Intr-o seara i-am povestit Scufita Rosie si mi-am dat seama ca am nevoie de un update la povesti pt ca nu le mai retin cu exactitate :) A fost foarte cuminte cat i-am spus povestea de am crezut ca a adormit dar cand m-a oprit din vorbit, ea a zis "alta!" M-a pufnit rasul si am continuat pana a adormit.

A, la somnul de amiaza nu functioneaza inca metoda asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu