vineri, 30 aprilie 2010

de la 18 la 19 luni

A mai invatat cuvinte noi:
-lantisorul lui tati e "tatu" pe limba ei, il cere tot timpul sa se joace cu el;
-desenele animate sunt "nuna" ;
-"tita"= fetiţa;
-”Adei”= Andrei;
-a zis f clar "mâine", dupa ce ne-a auzit pe noi vorbind; repeta f incantata ca poate zice si ea. Mai tarziu ne-a auzit iar zicand "maine" si iar a inceput sa repete (16 aprilie)
-am fost la Poplaca la un gratar si, dupa multa alergatura dupa caini, pisici, gaini etc. a descoperit diferite insectele misunand pe pamant. Imi tot zicea "uite, mami" iar eu i-am spus ca e "goanga". Ea repeta, mandra de noua descoperire "goaga" (18 aprilie)
-i-a iesit in sfarsit maseluta buclucasa, a 4-a (19 aprilie)
-"chi" a devenit "chei", zis corect si f accentuat (23 aprilie)
-a invatat sa adoarma fara titi si singura in patutul ei;
- il imita pe tati cum se parfumeaza: merge in baie, ia un parfum si il duce in stanga si in dreapta in dreptul umerilor si zice "pss! pss!"
-daca o stropesc cu apa pe fata, rade si zice "poa", adica ploua;
-imi arata bufnita in carte si zice "buu";
-imi arata si albina si zice "bii"; cred ca vrea sa zica "bzz";

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu