miercuri, 7 aprilie 2010

de Paste




A trecut repede Pastele dar a fost frumos! Am dormit pana tarziu cu Eliza cu tot, ne-am odihnit si ne-am simtit bine, ne-am vizitat familiile si am fost vizitati de prieteni... Eliza a primit multe cadouri si e incantata de fiecare, a zis specificul "uoaaa!" de fiecare data.


E innebunita dupa ouale de Paste, de cate ori le vede striga "OU! Ou!" A si ciocnit oua si cu noi dar cel mai mult ii place sa aiba cate unul in fiecare manuta si sa le ciocneasca unul de celalalt :))

A papat oua iar din friptura de miel nu s-ar mai fi oprit, ne-am oprit noi, de teama sa nu-i cada greu prea multa. Dar a fost bine.

I-a mai iesit un canin, luni, 5 aprilie! Si maseluta incapatanata inca nu a iesit dar nici mult nu mai are!

Eliza s-a intalnit cu multi copii zilele astea si a fost tare incantata, ii pupa si ii iubeste, e sociabila si prietenoasa! Ea s-a distrat cel mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu