luni, 29 martie 2010

de ce o iubesc atat de mult

Ce face si eu mor de dragul ei:
-ma impinge pe mine si pe tati unul spre altul sa ne pupam si face si din buze zgomotul specific de pupic,
-ma trage de mana sau pantaloni in mijlocul camerei sa dansam,
-imi aduce carticele si vrea sa o iau in brate sa "citim", apoi sta tolanita si linistita in brate,
-pune capul pe umarul meu si ma strange in brate sa ma iubeasca,
-ma trage sa miros flori impreuna cu ea,
-isi trage de haine sa se dezbrace mai repede ca sa ajunga rapid la baie,
-ador sa-mi puna palmutele pe obraji cand vrea sa ma impace sau cand incepe sa rada si sa danseze ca sa nu mai fim suparati pe ea ( de obicei cand nu mananca),
-topaie ca o vrabiuta si cica ea fuge :))
-cand ia diverse animalute si le pune sa se pupe,
-ador cum cere titi si apoi face cu palmuta aloooo, ii iubesc privirea satisfacuta cand suge, apoi guritza rosie si umezita de laptic dupa ce a supt,
-imi da nasucul sa il prind intre degete si cand o intreb cat e de mic nasul ei, imi arata cu degetele ca e mic-mic,
-imi place cat de usor poate fi fericita si cum zice uoaa! de cate ori vede ceva care ii place, chiar daca mie imi poate parea banal,
-imi intinde pe rand talpile goale sa i le pup,
-dupa ce suge, imi intoarce fundul si mi se cuibareste in brate ca sa adoarma; inainte sa o ia somnul, ma mai striga de cateva ori, "mami", de control :)
-ii plac papuceii si rochitele (doar e fetita...) si are o pereche de pantofiori preferati pe care mi-i aduce sa o incalt cu ei chiar si in casa si de dragi ce ii sunt, ii pupa,
-cand o culc si ea suge, o imbratisez cu mana libera iar ea imi baga manuta pe maneca pana sus pe brat si ma mangaie;

si lista va continua, pe masura ce imi amintesc altele :)

Un comentariu:

  1. Emotionant postul tau...Imi aminteste cat de inocenti si minunati sunt copilasii! Sa iti traiasca si sa va bucurati impreuna de cat mai multe momente frumoase! Daca doriti puteti participa la concursul nostru, la care puteti castiga 3 invitatii la Zilele Dinozaurilor. Gasiti detalii aici: http://www.cautabona.ro/blog/?p=243

    RăspundețiȘtergere