joi, 4 martie 2010

"iii"

Cand vrea sa stea doar ea la laptop, imi da peste maini si ma impinge. Cand vrea sa ii pun ceva anume pe youtube, ma prinde de mana si imi asaza degetele pe tastatura, apoi mi-o misca ea si imi zice ce vrea. Nu de mult voia "ola", adica Pocoyo dar de aproximativ o saptamana a devenit putin narcisista :)), pentru ca vrea sa-i pun doar filmulete cu ea insasi. Cum procedeaza: imi ia mana, o pune pe tastatura si incepe in prima faza "a-a-a". Eu o intreb ce vrea, ea imi zice "iii" (adica Eliza, asa isi zice ea numele), apoi o intreb care "iii" si ea imi zice "bau". Am un filmulet cu ea jucandu-se "cucu-bau" si pe acela il vrea cel mai mult. Sau pe cel in care danseaza si atunci isi misca funduletul stanga-dreapta foarte iute, ca sa ma prind. Sau pe cel in care face baie, pe acesta il cere prin "apa".

Ne mai trebuie inca un calculator, 2 nu mai sunt suficiente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu