duminică, 7 martie 2010

"Pâs!"

Tot azi, pe cand pregateam masa de seara pt noi, ea se tinea dupa mine, ca de obicei. Imi zicea "opa" sa o asez langa mine la masa, plus "iami, iami" desi ea tocmai mancase :) Atunci i-am zis sa mearga sa-mi aduca telefonul sa-l sun pe tati sa vina la masa si dupa aceea o iau langa mine. Am fost socata sa vad ca pleaca in living si se intoarce cu mobilul, intinzandu-mi-l victorioasa!Nu e o noutate ca stie care e telefonul, toata ziua se joaca cu el dar nu ma asteptam sa plece dupa el, sa-l gaseasca si sa-l mai si aduca!!

Apoi, in timp ce noi mancam (si dupa ce a luat si ea cateva imbucaturi, de pofta), a plecat de la masa. S-a oprit pe pragul bucatariei, unde se tot maimutarea, distrandu-ne. Si ce credeti ca face? Un partz! :)) La care ea, cu zambetul pe buze, se uita la noi si zice "pâs!"
Am murit de ras, cu toate ca nu era prima data cand o zicea, acum a fost super şoada pt ca a zis-o din proprie initiativa! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu