duminică, 14 martie 2010

noi realizari

Saptamana asta a fost una plina de realizari, ma uimeste cat de isteata e:

-bunicii au pui de gaina abia iesiti din gaoace iar Eliza e innebunita dupa ei; chiar a invatat sa zica "pui" si cuma face puiul, adica "piu"

-i-am luat cateva carticele noi, cu fructe, legume, culori si intr-una era un balon rosu; tot repetand obiectele, i-am spus sa zica si ea "balon" iar ea a zis "blom". Are un tub cu lichid pt baloane de sapun si cand vrea sa ii facem baloane, vine cu tubul si zice "blom, blom" :)

-i s-a terminat apa din canuta ei si s-a dus sa ia sticla de 2 litri pe care mi-a intins-o apoi impreuna cu canuta sa i-o umplu;

-sambata, 13 martie, am fost la Carla, care are 9 luni; tare mult i-a placut de ea, isi punea capul pe ea sa o iubeasca, a pupat-o, a mangaiat-o pe cap si pe manuta. Carla era in premergator si la un moment dat Eliza a inceput sa o impinga prin casa. S-a ridicat in sfarsit singura din fund in picioare, fara sa se sprijine de nimic;

-imita cocosul din "monkey see, monkey do", si striga precum copiii cu manutele sus "Ieeee!"

Azi:

-azi fredona o melodie de la baby einstein in timp ce ne uitam, era tare dulce; cand s-a terminat, am mai pus-o o data si iar a fredonat;

-a luat papusa bebe si i-am zis sa-i dea titi iar l-a pus la piept si ii zicea "titi-titi", apoi din proprie initiativa a inceput sa-l legene si sa zica "nani, nani"; i-a zis tati sa-l puna sa danseze si ea l-a asezat in picioare si il misca pe ritmul muzicii;

-m-a intrebat unde e "Piti" (=Tweety martisorul) si i-am zis 'Vezi ca e in casuta, in castronul ala rosu' si s-a dus in casuta, a luat castronul rosu si l-a cautat pe tweety; era foarte victorioasa cand l-a gasit si a strigat "Pi-tiiii!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu