miercuri, 3 martie 2010

Baba mea, 2 martie

Pe 2 martie am avut o zi de primavara in toata regula. Superba zi, soare, si cald 15-16 grade. Era baba mea, asa ca sper sa am un an pe masura :) Am iesit la plimbare, am fost pana pe centru si am stat vreo 2 ore. Ne-am intalnit si cu nasa si Andrei. Au alergat dupa porumbei si dupa alti copii, s-au certat pt o tricicleta etc. La un moment dat a venit o mamica cu o fetita de cateva luni, ce dormea linistita in carucior. Lizuca a fost atrasa instantaneu de bebelusa si nu se mai dezlipea de carucior. Ba chiar a inceput sa se ridice pe varfuri ca sa o vada mai bine, apoi sa rada, sa gesticuleze si chiar sa chiuie de bucurie! Era atat de incantata de bebe, ca nu o mai puteam lua de acolo. Spun asta pt ca am incercat, mi-era ca de la atatea chiote se va trezi fetita, ceea ce s-a si intamplat. Atunci a luat mama fetitei caruciorul si a dat sa plece, Eliza dupa ea. Nu voia sa plece de langa bebe. Pana a inceput sa planga bebelusa din ce in ce mai tare, atunci s-a speriat si, nedumerita, a strigat "mama, opa" si am luat-o in brate. A fost asa dulce cum s-a lipit de mine, nu intelegea ce se intampla!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu