duminică, 7 martie 2010

"nana"

Azi a inceput sa manance. Mult! Nu-mi venea sa cred cat a putut manca dupa atatea zile (de fapt pot spune saptamani, sunt 2) in care doar a ciugulit.
Si ne-am jucat toata ziua, inclusiv in casuta ei. Daca intru eu in casuta, vine si ea. Si face "bau" catre tati. Vrea sa o ridic pe fiecare geam in parte, apoi la usa si face bau de fiecare data. Si rade, bineinteles. Ne-a facut tati poze, ar trebui sa le pun si aici, sa vad cand am timp.
Dupa ce ca a mancat mancare, a si supt toata ziua. Cred ca vrea sa recupereze perioada de foame. Dar seara, cand a venit timpul de nani, n-a mai vrut titi. Adica se ridica in fund si urla si plangea, nu voia nici titi, desi se vedea ca e obosita. Cred ca tot de la dinti, are gingia f umflata unde va fi caninul din stanga sus, plus o maseluta, tot pe stanga dar jos. Dupa vreo 3-4 incercari nereusite de a o adormi, reveniri in living la joaca, a cedat brusc si a adormit f repede, la san de data asta, dar abia la 11 pm. In ultima pauza de joaca a venit iar cu cartea la mine, cea cu animale salbatice si mi le arata sa i le numesc, ea le imita pe care le stie (nu stiu sa o invat cum face hipopotamul sau rinocerul :)) apoi imi arata si cifrele si imi cere sa le numesc (cartea ii invata si sa numere). E tare simpatica, ii cer sa repete ce zic eu si ea se straduieste, chit ca nu zice nici pe departe cuvintele corect dar ma impresioneaza ca incearca. Cand am ajuns la cele 10 gorile, dintre care una mananca o banana, mi-a luat cartea, semn ca nu mai vrea sa-i "citesc". Ok, i-am dat-o si am lasat-o in pace. Cum se tot uita ea acolo, si mai facea "u-u-u", ca maimutele, la un moment dat o aud ca tot zice "nana". Ma uit sa vad ce vrea si imi dau seama ca imi arata banana din carte! Oau, mi-am zis, chiar stie ce zice acum! Sa nu mai spun ca a inceput sa faca si "miami", adica vrea sa pape. I-am adus o banana si am intrebat-o ce e, ea mi-a zis "nana" si chiar a luat vreo 2-3 muscaturi apoi i-a dat-o lui tati. Creste bebeluca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu