duminică, 25 aprilie 2010

Naaa-niiii!

Fetita mea a inceput sa adoarma singura in patut de mai bine de o saptamana. Inca nu am intarcat-o, mai intai suge si, dupa ce s-a saturat de laptic, se intoarce cu spatele la mine. Atunci eu o iau in brate si o mut in patutul ei, unde se culca singura. Aseara si alaltaseara, fiind f obosita, aproape a adormit dupa ce mi-a intors fundul, asa ca atunci cand am luat-o in brate pentru mutare, s-a rastit la mine somnoroasa: "Naaaniii!" Adica ce vrei, mami, de la mine, nu vezi ca mi-e somn?
Cred ca acum e pregatita de intarcare, chiar si la amiaza adoarme fara titi insa cu mine langa ea in pat, nu vrea sa stea singura in patut. Eu banuiesc ca nu vrea din cauza ca intra totusi lumina in camera si atunci ea crede ca e nedrept sa doarma cand ar putea sa faca lucruri mai interesante. Noaptea sting toate luminile, e intuneric bezna si stie ca nu are incotro. Oricum, seara la culcare trebuie sa stau langa patut pana adoarme, ma simte daca nu mai sunt acolo si ma striga: "mamiii!" Nu plange, adoarme in cele din urma si mi se pare un progres extraordinar intr-un timp atat de scurt si mai ales ca ea a dormit cu noi de atata timp si a adormit numai la titi pana nu demult. E foarte draguta cand sta ea asa in patut si apoi ma striga sa vada daca mai sunt acolo. Daca nu ii raspund, incepe sa toncane din buze, semn ca vrea sa ma pupe. E smechera, stie ca nu pot rezista si ma duc repede sa-mi mai dea un pupic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu