marți, 17 august 2010

De Sf. Maria


Ne-am trezit amandoua duminica dimineata pe la 8,30. Tati era plecat. E asa de frumoasa dimineata, cu ochisorii odihniti si usor umflati de somn! Si e tare dulce cum se ridica ea direct in fund apoi se intoarce spre mine si ma striga "mami". Eu ma fac ca dorm si ea vine si ma pupa apasat pana ma trezesc. Ce poate fi mai frumos de atat? :)
I-am zis "La multi ani!" si am pupat-o. Iar ea s-a uitat bucuroasa la mine si m-a intrebat: "to-tuu?" Adica tortul... Am ramas paf, nu ma asteptam sa asocieze urarea cu tortul si totusi, a stiut. Are o memorie foarte buna, cred ca a tinut minte de la zilele noastre de nastere, care au fost lunile trecute.
Ne-am dus la biserica si dupa aceea ne-am "conformat" si i-am luat tort. A fost atat de fericita! Au venit si bunicii si Alin sa o vada si sa o felicite si am sarbatorit-o. A simtit ca e ceva deosebit, a fost tot un zambet si o bucurie, a mancat tort de numa', era toata murdara de ciocolata pe la guritza :)
Dupa-masa au venit nasii cu Andrei si mai tarziu am iesit cu totii la plimbare pe centru. S-a distrat grozav, s-a jucat in apa la fantana arteziana si s-a udat, i-am cumparat o agrafa cu floricica rosie si 2 maracas de lemn. I-a placut tare mult sa tot zdrangane cu ele si era mandra foc de agrafa ei, mai ales ca ii spuneam ca e foarte frumoasa cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu