joi, 5 august 2010

A doua zi de gradinita

Ziua a inceput cu vreo cateva mofturi la mancare dar in final a terminat de papat. Ajunse in fata casei, gata de plecare, Eliza a luat matura sa curete petalele si frunzele cazute pe scari. Fetita harnica, dom'le! Apoi a aparut buni, dornica sa o vada si sa afle cum s-a comportat la gradi, nu o vazuse deloc cu o zi inainte. Eliza a reactionat urat, i-a zis ceva de genul tai-tai. Iar cand a mai aparut si bunicul, a inceput sa planga de-a binelea si s-a lipit de picioarele mele. Nu s-a potolit decat cand am ajuns la masina si am pus-o in scaun, de unde am dedus ca a plans de teama sa nu ramana acasa, cu bunicii.
Pe drum am intrebat-o unde mergem si mi-a raspuns bucuroasa "a pii", adica la copii. In fata gradinitei am dat-o jos din scaun si eu am ramas sa inchid masina iar Eliza a fugit spre poarta gradinitei si a inceput sa bata in ea, sa ii deschida cineva. Am intrat cu ea de mana in gradinita, fara sa riposteze. S-a asezat direct pe scaun, la masa si si-a luat plastilina, noua ei descoperire :)
Inainte sa plec am pupat-o si i-am spus ca plec dar ma intorc repede dupa ea. In prima faza a zis "mami" si s-ar fi ridicat de pe scaun dar s-a dus imediat educatoarea langa ea si i-a distras atentia asa ca, desi m-a vazut clar cand ies pe usa, nu a mai zis nimic, nu a chitait deloc. Dupa-masa, am plecat dupa ea impreuna cu tati. Cand am ajuns acolo, tocmai iesisera copiii afara si Eliza era in usa gradinitei, plangand! :( Venise bunica unui copil sa-l ia acasa si cand a vazut ca pleaca si ea mai sta, a inceput sa planga si sa strige dupa mami. Mi s-a rupt inima dar s-a linistit imediat si iar n-ar mai fi plecat dar nu mai puteam sta. De acolo am plecat acasa, ca sa pape, apoi in parc, unde am stat vreo 2 ore jumate. E gresit sa spun am stat, de fapt am alergat dupa Eliza, care nu a stat o clipa locului. Parca are si mai multa energie in ultimul timp. Am fost rupta de oboseala, cat am alergat dupa ea, era tot de la un tobogan la altul, apoi iar pe terasa din apropiere, unde era tati cu un prieten, ba langa iazul de la terasa unde erau si cativa pestisori... La un moment dat s-a descaltat si n-a mai vrut sa se incalte asa ca a mers desculta si nu s-a plans de loc, cred ca i-a placut. Apoi si-a bagat picioarele desculte in iaz, mai exact m-a luat prin invaluire, prima data s-a asezat pe o piatra de pe margine, apoi s-a intors cu spatele la mine si dupa aceea a inceput sa se balaceasca. Trebuia sa o tin de tricou sa nu cada si in final abia am luat-o de acolo. Acasa facut baie si a mancat lapte cu cereale, apoi s-a culcat, de data asta dupa 9, pe la 9 si un sfert dormea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu