marți, 10 august 2010

Ziua 5

Vineri a plans cand am lasat-o la gradi, s-a lipit de mine cand am vrut sa o dau jos din scaun si abia am reusit sa o dezlipesc inauntru. A luat-o educatoarea in brate si ea se zbatea sa vina inapoi la mine si isi intindea manutele... Mi-a rupt inima... I-am spus ca ma intorc repede si am plecat, nu se linistea nicicum. Dupa ce am inchis usa, am mai asteptat 5 minute sa aud daca mai plange. Imediat dupa ce am iesit s-a oprit din plans dar m-a mai strigat de cateva ori.
Dupa-masa a plans din nou cand ne-a vazut dar i-a trecut repede. Acasa o astepta bunicul cu 4 pisicute mici-mici si era atat de incantata, incat chiuia de bucurie. Se agita toata pe langa ladita in care erau pusi si i-a luat pe rand in brate, apoi i-a pus pe iarba. Pe urma iar ii punea in ladita si zicea: "baga, baga" I-a pus tati in brate deodata si i-am spus sa se uite la mine sa-i fac o poza si s-a uitat tare mandra spre aparat si a si zambit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu