joi, 5 august 2010

Ziua 4

Azi n-a avut chef de nimic: n-a prea vrut sa manance, n-a vrut sa o imbrac, n-a vrut sa o incalt, se tot maraia. Cand cobora scarile zicea singura "a pii" si credeam ca va fi iar o zi buna la gradi. Dar nu, de cand am dat-o jos din scaun s-a lipit toata de mine si cand am intrat in gradinita a inceput sa planga. Am urcat cu ea pana la usa camerei lor si am lasat-o plangand, evident. Educatoarea a intrat cu ea si eu am coborat sa plec. Am mai asteptat pe hol sa ascult daca se opreste din plans. In urmatorul minut am auzit usa deschizandu-se si pe Eliza coborand scarile cu educatoarea si strigandu-ma. De plans nu mai plangea deja dar asa de amarata era cand ma striga! Am iesit repede din gradinita sa nu ma vada si am mai stat la usa. N-a mai plans asa ca am plecat mai linistita.
Cand m-am dus dupa ea, am ajuns un pic mai devreme, erau la masa, isi papau fructele. Ea m-a vazut prin usa si a inceput sa planga inainte sa-mi deschida educatoarea usa. Apoi cand m-a vazut langa ea, s-a potolit dar n-a vrut sa mai primeasca papa de la educatoare, in schimb n-a plecat de pe scaun si i-am dat eu, apoi a mancat singura! M-am bucurat sa vad ca mananca, educatoarele mi-au spus ca si la amiaza a papat tot, au avut supa de pui cu galuste si piure de cartofi cu chiftelute in sos. Supa e preferata ei, asa ca nu ma mir ca a mancat asa bine.
Mi-au spus ca a inceput sa-i spuna educatoarei pe nume, adica Iulia dar pronuntat un pic altfel, ceva de genul "Iula", pana acum ii spunea tanti. Si zice tot mai putin "nu" :)
La plecare iar a vrut in curte dar am lasat-o doar putin la joaca si am plecat pe la mama, ii era dor de Eliza. Acasa a papat un ardei umplut si inainte de nani un shake cu banana. A adormit la 9,30 dupa ce a si supt, bineinteles :) Am ramas cu o singura tura de titi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu