luni, 2 august 2010

Revenire

Revin asupra subiectului cu intarcatul ca sa spun ca Eliza nu s-a intarcat. A supt mai rar zilele acelea si acum suge iar seara la culcare si/ sau la amiaza, plus de cate ori ma vede vorbind la telefon. E o gelozie extraordinara care intervine cand eu duc telefonul la ureche, indiferent daca e cel fix sau mobil, ea sare direct la mine in brate : "mami, hopa-hopa! ţiţiii!" Nu conteaza ca tocmai a mancat si poate a baut si lapte, ea tot vrea ţiţi. Am inţeles ca pentru ea e o delicatesa, la care nu renunta usor. Şi isi cere drepturile cu o voceeee, ca nu am cum sa o refuz! Mai nou, din cauza ca i-am mai zis ca ma doare sau ma gadila uneori si sa lase un pic ţiţi sa se odihneasca, a fost afectata si inainte sa inceapa sa suga, cere voie, se uita la mine cu nişte ochi rugători si striga: ”papăăă!” apoi asteapta pur si simplu disperata si nu incepe sa suga până nu-i spun eu ”hai papă! Mi-e aşa milă de ea ca am zis ca nici nu ma mai gandesc la înţarcat o perioadă, o las sa sugă in voie. Oricum, azi a inceput grădiniţa, asa ca suptul de la amiaza s-a dus.

Se pare că dragostea dintre Eliza si ţiţi e mai rezistentă decât am crezut eu :)

2 comentarii: