marți, 31 august 2010

Din vise

Intr-o noapte am auzit-o foindu-se si m-am trezit sa vad ce face. Ea aplauda in somn si zicea "Babooo!" Avea o mutra multumita si zambitoare, chit ca dormea dusa.
In alta noapte a zis "O-oo!" tot in somn. Asta e o achizitie de la gradi, mirarea asta insotita de "O-oo", e un fel de "ho-paa, ia uite ce avem aici". Zicand-o si in somn, m-a pufnit rasul in gand, ca sa n-o trezesc. Ea insa a continuat tot in somn "mami, mami" si eu ii raspund " da". Ea mai face o data "o-oo!" si se intoarce multumita pe partea cealalta, dormind in continuare.

2 comentarii:

  1. cat de misto! dar vad ca eliza vorbeste deja super bine :P

    RăspundețiȘtergere
  2. vorbeste binisor, stie multe cuvinte si pe unele le poceste; e tare haioasa in perioada asta, de multe ori doar eu o inteleg si imi place, e un fel de limbaj codat :))

    RăspundețiȘtergere