marți, 10 august 2010

Duminica

A fost o zi cu boacane. Eliza a fost neastamparata si n-a prea vrut sa manance. A facut caca la olita si a apoi venit dupa mine in dormitor, unde s-a asezat in fund pe covor! Nici n-am apucat sa-i spun ceva. Ce s-a intamplat? O pata mare de caca! norocul meu ca se asezase pe covorasul de langa pat, care e mic si am putut sa-l duc la chiuveta in baie sa-l spal mai usor.

Cand spalam vasele a vrut neaparat sa-i dau ei detergentul de vase. S-a tinut de capul meu pana i-am inchis capacul si i l-am dat. A fugit cu el in sufragerie. La un moment dat ma striga: "Mami, 'ai!" Ma duc repede, curioasa ce o fi facut. In momentul in care am aparut in usa, si-a ridicat caputul ei mic si dragalas si mi-a aratat ca vrea sa ma pupe, ţoncanind din buze. M-am bucurat si m-am dus spre ea sa o pup cand ce am descoperit? Desfacuse capacul de la detergent si varsase o cantitate potrivita pe coltar!! Stia ca facuse prostii si ma pupa dinainte, ca sa nu ma supar. Adevarul e ca nici nu am putut sa ma mai supar, am curatat si i-am spus ca nu-mi place ce a facut si as vrea sa nu se mai repete. Ma asculta spasita.

N-a tinut mult cumintenia, si-a luat cariocile si nu putea sa deseneze decat pe coltar, in caietul ei.
Degeaba i-am tot spus sa mearga la masa, ea imi spunea "nu, nu, nu! Pat!"
I-am atras atentia sa aiba grija sa scrie numai in caiet, nu si pe pat dar dupa 5 minute m-a strigat, si avea aceeasi mutrita dulce care se intindea spre mine sa ma pupe. Era clar, iar facuse ceva. Am pupat-o, nu m-am putut abtine (din nou!) si m-am uitat mai bine: desenase pe coltar si mai era si mandra, cu toate ca stia ca nu e bine ce a facut. Imi arata mazgaleala zicand "api", care pe limba ei inseamna "peste" Si intr-adevar facuse ceva ce semana cu un peste, sigur il facuse intamplator si apoi a realizat cu ce seamana.
Interesant cum distinge intre bine si rau si se gandeste cum sa faca sa para un rau mai mic, atunci cand face boacane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu